Don't let me go

Igår var jag med världens bästa Maja och pluggade en massa. Eller försökte plugga en massa. Det blev en del gjort men jag behövde nog göra lite mer. Iallafall! Tog kort på maja, plugget, mig själv och allmänt konstiga saker. Det resulterade i att jag la kameran på stolen och helt plötsligt var klockan kvart i nio och jag for och hämtade pappa på flyget. Kände på mig att det var någonting som inte stämde. Tror du inte jag hade rätt? Eh, jo! Kamerajäveln låg kvar på stolen! Ungefär såhär såg jag ut när jag kom på de:
Ringde snabbt till kaféet där vi satt och dom hittade den som tur var :D Såhär cool kände jag mig när jag hämtat kameran och väntade på bussen tillsammans med Nina:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0