I know уου want mе, I mаdе іt obvious thаt I want уου tοο

I lördags kom Julia och Ida förbi för att sleepa at my place. Hade FF och vi chillade som tusan. Grillning, spontana biobesök och slinga/blondera mitt hår från tolv till halv fyra på natten är vi underbart bra på att göra. Blev väldigt ljust och jag trivs inte helt. Har varit blond förut men jag känner att jag vill inte vara så blond som jag blev. Trodde de skulle bli mer slingor till det bruna, men så blev det inte. Men vi hade kul iallafall och jag blev nerduschad av ida för jag klagade så mkt :( haha! Fett kul! Tjejerna är underbara iallafall och bättre sällskap kunde jag inte ha haft! :) Vi for även ner till campus och såg amanda och majas match! :) Suuuuper! Träffade även kusinen Cissi som kommer på fredag, då ska jag be henne hjälpa mig med mitt hår :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0