It's probably cause, you think you're cooler than me.

Asså det här med att träna på morgonen kommer nog aldrig att bli min grej. Jag klarar helt enkelt inte av att springa! Igår när jag sprang broarna runt så gick det kalasbra och jag förbättrade tiden med en minut sedan förra gången och det kändes kalasbra med astman, fötter, allt! Gissar på att jag blev för kaxig för jag ställde klockan på åtta imorse (har sovmorgon till 11.25 och hade bilen ;) ) för att käka och sedan jogga. Hann ba förbi kvarteret så fick jag typ astma. Inge bra alls :( Men, de är bara att ta nya tag och kämpa på :) Tycker att ja har gjort det grymt bra sedan jag började springa! Har hunnit förbättra tiden med två minuter ungefär och snart ska jag börja springa längre :) LÄNGTAR!
Det där med godiset då? Jorå de går kalas :D än så länge iallafall ;) Har hållt mig borta från det klassiska man köper på skolan typ cola och smågodis. Har inte ens druckit saft! :) Dedu! Får hoppas att det fungerar ett bra tag till, speciellt då man tränar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0