Tävlingsskalle kallas det

Snackade med Jullbull på msn för typ en halvtimme sen. Hon hade precis varit ute och joggat runt tåls så vi började spåna på en liten tävling som vi ska ha. Grenarna inom tävlingen är:

Armbrytning
Uthållighet på 2 km
Snabbhet 100 m
Simning snabbast till mål (hur långt?)
Hårdast mage
vad mer?
STOLEN LÄNGST!
*Armbrytning
*Uthållighet på 2 km
*Snabbhet 100 m
*Simning snabbast till mål
*Hårdast mage
*Stolen längst
Lite smågrenar som kommer bli superkul tror jag! :) Blir att träna som satan nu då vi ska ha det här den sista juli! Vill verkligen inte förlorar så jag kommer verkligen ha ett bra mål att sikta mot när jag tränar - sånt är kalasbra! :)
(Har inga bilder just nu eftersom jag har ominstallerat datorn pga virus, men jag ska ta och skärpa mig! :) )

Kommentarer
Postat av: Julia

haha vad gört? vi kört ;)

2011-04-10 @ 22:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0