I'm coming home, tell the World I'm coming home

Titta sötAlma! Snart springer hon runt me oss andra ;)

Någonting som har slagit mig är hur konstigt det är att vara hemma på påsklovet. vad finns det att göra här liksom? Brukar ALLTID vara i stugan under sport och påsklovet med mormor och morfar (okej, förut vare i husvagnen, men nu stugan) men varför inte i år för?!! Känns asskumt ! Men det är lika skönt att vara hemma faktiskt. Har sovit så sjukt mkt dom senaste dagarna och jag känner mig ändå död. Duktigt?
Har iallafall kommit igång med joggningen igen och det känns huuuur bra som helst! Trodde det skulle gå sämre men tydligen inte :D Så om kanske tre veckor ska jag utöka springrutten till mkt mer och fortsätta på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0