Varje söndag är likadan för den innehåller samma ångest över den kommande veckan

Söndag. Sista dagen på veckan. Dagen före helvettesmåndagen. Söndag kunde vara en bra dag om man slapp att plugga. Eller aa, alla dagar skulle vara mer awesome än vad dom är ifall man slapp plugga - men det blir till de man göre till och jag försöker istället tänka "fan vad bra, nu kommer  jag lära mig någonting!" Får bara hoppas på att de stämmer ;)
Iallafall, jag hade tänkt visa en fin bild på hur jag ser ut right now men då hade ni blivit rädda. För jag är inte så fin just nu, ska plugga och orkar inte göra nått med mitt fina hår (a) Igår var jag iallafall ute och joggade i ganska så högt tempo enligt mig själv och det känns! Det gör ont att stå upp men de visar bara att de tog vilket är bra! Kunde knappt gå upp för Lollans trapp igår kväll men de vare värt för hon färgade mina fransar och bryn + så snackade vi en massa, lika mysigt som alltid! 
Tänkte iallafall sno före och efterbilder från hennes blogg så ni får se skillanden, helt otroligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0