Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar, för dig ska jag göra det tusen gånger om

Någonting som jag blir galen och arg på är när saker inte fungerar som dom ska - oavsett om det är jag eller någon annan som orsakar problemet. I Lördags på valborg började jag dagen med att skynda iväg till Bussjö för att lämna nemo (Han fick testa på att vara ett pendelbarn eftersom det var träningsläger/upptakt på crossbanan och övrig familj var där) For vidare till jobbet, snackade med chefen, stängde och körde tillbaka till Bussjö. Tar mig en cola och går tillbaka till banan för att se när dom tränar landningsteknik. Självklart så går Victos cross sönder och påvägen hem från bussjö svänger jag förbi Ride för attt köpa ett tändstift åt honom (tyvärr var inte det problemet utan det enklaste som ingen tänkte på) Butiken var självklart stängt men en snäll man hjälpte mig ändå! TACKAR! :) For hem, powernapade och brudarna kom hem till mig för grillning. Hur mysigt som helst och jag har lätt dom bästa runt om mig! Vi startade bastun efter maten, slängde in en kladdkaka i ugnen och började fylla jacuzzin och vi hade roligt. Problemet var bara att pannan stannade och sen så for en fas HELA tiden och då menar jag HELA tiden! Fem minuter tog det sen vare bara att byta igen. Fick hjälp av grannarna och tillslut gav ja upp. Halv två hade jag kollat pannan kanske 15 gånger och ändå var den av när jag vaknade klockan sju på söndag för att fara till Bussjö igen. Som tur var gick inte kyl/frys sönder men istället pajade internet under söndan, så kort sagt äre därför jag inte har bloggat ;)
Ganska så sjukt hur turen kan vända så snabbt! Blev ju lite smågalen vill jag lova men bästa tjejerna muntrade upp mig och hjälpte mig så mkt som dom bara kunde :) 
Får hoppas att internet fungerar igen ikvl, då blir jag happy :) Ska uppdatera mer då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0